BELLE

Películas / Filmak 2022

belle-película-cartel

Título original / Jatorrizko izenburua: Belle
Dirección / Zuzendaria: Mamoru Hosoda
Guion / Gidoia:  Mamoru Hosoda
País / Herrialdea: Japón / Japonia
Año / Urtea: 2021
Duración / Iraupena: 121 min.
Productora / Ekoizlea: Studio Chizu, Dentsu Inc, Kadokawa, Nippon TV, Toho
Distribuidora / Banatzailea: A Contracorriente

No recomendada a menores de 7 años / 7 urtetik gorakoentzat gomendatua

 

VIERNES 30 de septiemre. 22,30 h.

Mamoru Hosoda ha conseguido lo que pertenece a los artistas más extremos. En “Belle”, Hosoda hace lo habitual, dar salida a su imaginario a través del enfrentamiento de opuestos. Se trata de un proceso dialéctico que gusta de entrecruzar dos planos existenciales, el real y el fantástico, aquí bajo la evocación del clásico relato de “La bella y la bestia” utilizado como material de partida.

En la historia de Suzu, una joven de 17 años que, tras perder a su madre, se traslada a vivir con su padre a las afueras de la prefectura de Kochi, Hosoda muestra su particular adaptación del sentimiento de orfandad y, como en “Bambi”, la protagonista de “Belle” deberá asumir la pérdida y el vacío que eso conlleva consigo. Al mismo tiempo, como en “El niño y la bestia”, desarrolla su relato en dos planos antagónicos. Lo real frente a lo virtual, el avatar frente al ser, el metaverso contra la fisicidad, eso sí resuelto todo con una animación espectacular. 

 

Irailak 30, ostirala. 22: 30ean

Mamoru Hosodak artista onenena dena lortu du. Belle-n, Hosodak irteera ematen dio bere iruditeriari aurkakoen arteko liskarraren bidez. Prozesu honek bi plano existentzial gurutzatzen ditu, benetakoa eta fantastikoa, hemen «ederra eta piztia» kontakizun klasikoa gogora ekarriz.

Belle Suzu 17 urteko neskaren istorioa da. Ama galdu ondoren, aitarekin bizitzera joan zen Kotxiko kanpoaldera. Hosodak umezurtz-sentimenduaren egokitzapen berezia erakusten du, eta «Bambi» pelikulan bezala, «Belle» filmeko protagonistak bere gain hartu beharko du horrek dakarren galera eta hutsunea. «Haurra eta piztia» n bezala, bere kontakizuna bi plano antagonikotan garatzen du. Erreala birtualaren aurrean, abatarra izatearen aurrean, metabertsoa fisikoaren aurka, dena animazio ikusgarri batekin.